Cijelo se poduzeće ponaša analogno organizmu - mnogo procesa koji se odvijaju istovremeno sa jednim ciljem - preživljavanjem na tržištu (poduzeća imaju za cilj, pored preživljavanja i stjecanje profita). Da bi se upravljanje proizvodnim poduzećem uspješno odvijalo, potrebno je integrirati proizvodne sisteme i ljude koji rade u poduzeću.
Da bi upravljanje proizvodnim poduzećem bilo efikasno, potrebno je analizirati što više informacija koje se generiraju u poduzeću i na osnovu zaključaka konstantno unapređivati sve procese. Lean koncept je nastao u proizvodnoj kompaniji Toyota.
Težnja ka konstantnom unapređenju i poštivanje logičkih principa je ono što izdvaja Lean koncept. Iako izuzetno jednostavne u teoriji, ove postulate je jako teško dostići u praksi. Potrebno je angažiranje svih zaposlenih i apsolutna posvećenost cijelog poduzeća ka cilju - eliminaciji gubitaka, konstantnom unapređenju i uspjehu na tržištu.
Nema komentara:
Objavi komentar